Prihláste sa k odberu noviniek na Kontakto.sk a získáte tým.

Zaregistrujte sa a získajte zľavu 2euro na nákupy!*
* Minimálna hodnota objednávky 35 €

Chcem byť informovaný o novinkách a akciach v internetovom obchode

Pravidlá

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:

  1. V PRÍPADE, KEĎ CHCETE ZRUŠIŤ OBJEDNÁVKU PROSÍME O RÝCHLY KONTAKT S NAŠOU FIRMOU: KONTAKT@KONTAKTO.SK, TEL: 558 712 283
  2. V PRÍPADE, KEĎ V OBJEDNÁVKE, KTORÚ ROBÍTE, JE VYPLNENÉ POLE DIČ, K ZÁSIELKE PRIKLADÁME TIEŽ FAKTÚRU DPH.
  3. AKCEPTOVANÉ NAMI SPÔSOBY PLATBY:
    • PLATBA NA DOBIERKU.
    • PLATBA NA ÚČET.

  4. V PRÍPADE NÁKUPU V HODNOTE VYŠŠEJ AKO 50 € ZÁKAZNÍK MÁ PRÁVO NA ZÁSIELKU ZADARMO KURIÉROM, SLOVENSKOU POŠTOU ALEBO OSOBNÝ ODBER V NAŠICH SALÓNOCH. ZÁSIELKA ZADARMO SA NETÝKA ZAHRANIČNÝCH ZÁSIELOK A ZÁSIELOK NA DOBIERKU.
  5. V PRÍPADE PLATBY NA ÚČET PROCES REALIZÁCIE OBJEDNÁVKY SA ZAČÍNA V MOMENTE KEĎ DOSTANEME POTVRDENIE PLATBY Z BANKY (ZVYČAJNE JE TO NASLEDUJÚCI DEŇ PO PLATBE).
  6. NEROZBALENÝ TOVAR MOŽNO VRÁTIŤ BEZ UVEDENIA PRÍČINY DO 10 DNÍ OD DÁTUMU JEHO OBDRŽANIA. KUPUJÚCI JE ZODPOVEDNÝ ZA DODANIE VÝROBKU V NEPOŠKODENOM STAVE A BEZ STRATY JEHO OBCHODNEJ HODNOTY. K VRÁTENIU TOVARU TREBA PRILOŽIŤ VYHLÁSENIE O ODSTÚPENÍ OD NÁKUPU, OBSAHUJÚCE ČÍSLO ÚČTU, NA KTORÝ MAJÚ BYŤ PREVEDENÉ PENIAZE. V PRÍPADE ZISTENIA POŠKODENÍ TOVAROV VRÁTENIA NEBUDÚ SKÚMANÉ. ZÁKAZNÍK OBCHODU JE POVINNÝ VHODNE CHRÁNIŤ ZÁSIELKU PRI DORUČENÍ DO FIRMY KONTAKTO.SK. NÁKLADY NA VRÁTENIE TOVARU NESIE KUPUJÚCI. KONTAKTO.SK NEODOBERÁ ZÁSIELKY ODOSLANÉ ZÁKAZNÍKMI "NA DOBIERKU". PENIAZE ZA VRÁTENIA PREVÁDZAME VÝLUČNE NA ÚČTY SLOVENSKÝCH BÁNK.
  7. OSOBA, KTORÁ ROBÍ OBJEDNÁVKU V INTERNETOVOM OBCHODE KONTAKTO.SK ZÁROVEŇ POTVRDZUJE, ŽE PRED UROBENÍM OBJEDNÁVKY SI DALA VYŠETRIŤ ZRAK V OPTICKOM CENTRE, A PARAMETRE ŠOŠOVKY VPÍSANÉ POČAS ROBENIA OBJEDNÁVKY SÚ ZHODNÉ S VÝSLEDKAMI TÝCH VYŠETRENÍ A ŽE SA NEBUDE DOMÁHAŤ ŽIADNYCH NÁROKOV OD FIRMY KONTAKTO.SK TÝKAJÚCICH SA ICH NEZHODNOSTI.
  8. V PRÍPADE OBJEDNÁVANIA JEDNEJ KRABICE BERIEME DO ÚVAHY IBA PARAMETRE, KTORÉ POCHÁDZAJÚ Z VYPLNENÉHO POUŽÍVATEĽOM FORMULÁRA PRE ĽAVÉ OKO. NEROZTRHUJEME KRABICE, PRETOŽE TOTO JE ZAKÁZANÉ SMERNICAMI VÝROBCOV KONTAKTNÝCH ŠOŠOVIEK. VZHĽADOM NA KONŠTRUKCIU NÁŠHO SYSTÉMU PRI OBJEDNANÍ JEDNEJ KRABICE A OZNAČENÍ DVOCH PARAMETROV - PRE ĽAVÉ A PRAVÉ OKO - BERIEME DO ÚVAHY IBA ĽAVÉ OKO. NESKÚMAME REKLAMÁCIE V TEJTO OBLASTI, PRETOŽE INFORMÁCIA O TOM JE VÝRAZNE NAPÍSANÁ NA WEBOVEJ STRÁNKE.
  9. V PRÍPADE ZISTENIA POŠKODENIA ZÁSIELKY KUPUJÚCI JE POVINNÝ POINFORMOVAŤ O TOM PRACOVNÍKA POŠTY A SPÍSAŤ SPOLU S NIM ŠPECIÁLNY PROTOKOL POŠKODENIA ZÁSIELKY. KONTAKTO.SK NEZODPOVEDÁ ZA ZÁSIELKY POŠKODENÉ Z VINY SLOVENSKEJ POŠTY. V PRÍPADE REKLAMÁCIÍ Z DÔVODU POŠKODENIA ZÁSIELKY IBA REKLAMÁCIE, KTORÉ OBSAHUJÚ TAKÝ PROTOKOL, BUDÚ SKÚMANÉ.
  10. ČAS REALIZÁCIE OBJEDNÁVKY ZNAMENÁ ORIENTAČNÝ TERMÍN, V KTOROM OBJEDNÁVKA BY MALA BYŤ ODOSLANÁ ZÁKAZNÍKOVI. KEĎŽE OBCHOD JE ČIASTOČNE ZALOŽENÝ NA SKLADOCH DODÁVATEĽOV MÔŽU SA OBJAVIŤ NÁHODNÉ SITUÁCIE SPOJENÉ S NEDOSTATKOM VÝROBKU NA SKLADE DODÁVATEĽA. V PRÍPADE TAKEJTO SITUÁCIE OBCHOD SI REZERVUJE 7 DODATOČNÝCH PRACOVNÝCH DNÍ NA VYRIEŠENIE PROBLÉMU DODÁVKY. V PRÍPADE NIEKOĽKÝCH VÝROBKOV OBJEDNÁVANÝCH V JEDNEJ ZÁSIELKE ČAS REALIZÁCIE OBJEDNÁVKY JE NAJDLHŠÍM ČASOM REALIZÁCIE SPOMEDZI VÝROBKOV, KTORÉ SA NACHÁDZAJÚ V OBJEDNÁVKE.
  11. E-shop nerealizuje veľkoobchodné objednávky. Vyhradzujeme si právo odmietnuť objednávku, ktorú zloží akákoľvek osoba v prípade, že 45 dní po sebe, celková hodnota zákaziek presahuje sumu 250 euro.

FORMY ZÁSIELKY

  1. 1. ČAS REALIZÁCIE JE INDIVIDUÁLNE URČENÝ PRE KAŽDÝ DRUH ŠOŠOVIEK A JE UVEDENÝ PRI OPISE VÝROBKU (POČÍTANÝ V PRACOVNÝCH DŇOCH).
  2. 1. V PRÍPADE KEĎ NEMÁME TOVAR NA SKLADE INFORMUJEME ZÁKAZNÍKA O PRÍPADNÝCH ONESKORENIACH ELEKTRONICKOU CESTOU ALEBO TELEFONICKY.

REKLAMÁCIE

 

  1. 1. V PRÍPADE REKLAMÁCIÍ PROSÍME O UVEDENIE KRÁTKEHO OPISU CHYBY AJ ADRESY NA KTORÚ TOVAR MÁ BYŤ ODOSLANÝ, A TIEŽ ČÍSLO OBJEDNÁVKY AJ MENO A PRIEZVISKO OSOBY REKLAMUJÚCEJ TOVAR.
  2. V PRÍPADE REKLAMÁCIE ŠOŠOVKY BUDÚ ODOVZDANÉ FIRMOU KONTAKTO.SK VÝROBCOVI A NA ZÁKLADE UROBENEJ NÍM EXPERTÍZY BUDE URČENÁ OPODSTATNENOSŤ NÁROKU. V PRÍPADE ODOVZDANIA ŠOŠOVIEK DO EXPERTÍZY ZÁKAZNÍK BUDE INFORMOVANÝ O JEJ VÝSLEDKU VRATNÝM LISTOM OD VÝROBCU.
  3. REKLAMOVANÝ TOVAR TREBA POSIELAŤ DOPORUČENÝM LISTOM NA ADRESU OBCHODU KONTAKTO.SK. OBCHOD KONTAKTO.SK NEODBERÁ KOREŠPONDENCIU "NA DOBIERKU". NÁKLADY NA POSLANIE REKLAMOVANÉHO TOVARU DO OBCHODU KONTAKTO.SK POKRÝVA KUPUJÚCI.
  4. REKLAMÁCIA MÔŽE BYŤ ZOHĽADNENÁ IBA V PRÍPADE, KEĎ POSLANÉ NÁM ŠOŠOVKY SA BUDÚ HODIŤ DO EXPERTÍZY. PODMIENKOU PRIJATIA ŠOŠOVIEK DO EXPERTÍZY JE ICH OCHRANA PROTI VYSCHNUTIU (PONORENIE DO OCHRANNEJ TEKUTINY) A OBAL GARANTUJÚCI NEPRÍTOMNOSŤ MECHANICKÝCH POŠKODENÍ POČAS ZÁSIELKY.
  5. V PRÍPADE REKLAMÁCIE ŠOŠOVKY BUDÚ ODOVZDANÉ FIRMOU KONTAKTO.SK VÝROBCOVI A NA ZÁKLADE UROBENEJ NÍM EXPERTÍZY BUDE URČENÁ OPODSTATNENOSŤ NÁROKU. V PRÍPADE ODOVZDANIA ŠOŠOVIEK DO EXPERTÍZY ZÁKAZNÍK BUDE POINFORMOVANÝ O JEJ VÝSLEDKU VRATNÝM LISTOM OD VÝROBCU.
  6. INTERNETOVÝ OBCHOD KONTAKTO.SK NEZOHĽADŇUJE REKLAMÁCIE, KTORÉ ZAHŔŇAJÚ:
    • OMYLY ZÁKAZNÍKA UROBENÉ POČAS OBJEDNANIA TOVARU (ZLÉ PARAMETRE ŠOŠOVIEK)
    • ZLÝ VÝBER ŠOŠOVIEK PRE ZÁKAZNÍKA OČNÝM OPTIKOM ALEBO OČNÝM LEKÁROM
    • NEPRÍTOMNOSŤ TERMÍNOVÝCH KONTROL ZRAKU U OČNÉHO LEKÁRA ALEBO U OPTIKA
    • POUŽITIE ŠOŠOVIEK NEZHODNE Z ICH URČENÍM, V TOM:
      • PRIVEDENIE K VYSCHNUTIU ŠOŠOVIEK (NEPOUŽITIE OCHRANNEJ TEKUTINY) PO VYŇATÍ Z BLISTRA
      • ZAŠPINENIE ŠOŠOVIEK KOZMETIKMI ALEBO INÝMI CHEMICKÝMI PROSTRIEDKAMI, KTORÉ NEGATÍVNE OVPLYVŇUJÚ ŠOŠOVKU
      • DLHODOBÉ POUŽITIE ŠOŠOVIEK, KTORÉ VEDIE K VYSKYTOVANIU SA VEĽKÉHO MNOŽSTVA BIELKOVINOVÝCH ZRÁŽOK, ZNEMOŽŇUJÚCICH PREVEDENIE EXPERTÍZY
      • MECHANICKÉ POŠKODENIE ŠOŠOVIEK ZÁKAZNÍKOM ALEBO PRIVEDENIE K ICH ZAŠPINENIU
      • POUŽÍVANIE ŠOŠOVIEK DLHŠIE AKO JE ODPORÚČANÉ VÝROBCOM
  7. V PRÍPADE NEGATÍVNEHO VÝSLEDKU SKÚMANIA REKLAMÁCIE ŠOŠOVKY MÔŽU BYŤ ODOSLANÉ ZÁKAZNÍKOVI IBA NA JEHO NÁKLADY (PO SKORŠOM PREVODE NA ÚČET) ALEBO ODOBRANÉ V SÍDLE FIRMY KONTAKTO.SK V TERMÍNE 14 DNI OD DŇA SKÚMANIA REKLAMÁCIE.
  8. REKLAMÁCIA BUDE SKÚMANÁ V TERMÍNE DO 20 PRACOVNÝCH DNÍ OD MOMENTU OBDRŽANIA FIRMOU KONTAKTO.SK REKLAMOVANEJ ŠOŠOVKY.
  9. POŠLITE PROSÍM REKLAMOVANÝ TOVAR NA NIŽŠIE UVEDENÚ ADRESU:

    KONTAKTO.SK INTERNETOVÝ OBCHOD, SPOL. S R.O.
    HLAVNÍ TŘÍDA 26/23
    737 01 ČESKÝ TĚŠÍN
    IČ:285 79 551
    DIČ:SK4120031421
    TEL: 00420-558712283

    VAŠE OSOBNÉ ÚDAJE BUDÚ POUŽITÉ VÝLUČNE S CIEĽOM REALIZOVAŤ OBJEDNÁVKU.



Spotrebiteľské riešenie sporov:
Od roku 2016, európska legislatíva poskytuje spotrebiteľom on-line sprostredkovanie platformy pre riešenie sporov medzi spotrebiteľmi a podnikmi. Táto on-line platforma bude spustená od 15.02.2016 a je prístupná prostredníctvom tohto odkazu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Chcete pokračovať?