Využite našu špeciálnu ponuku

Len pre Vás máme 6% ZĽAVU!

Napíšte kód*: skopírujte kód

*Kód je aktívny po dobu 7 dní.

Nachádzaš sa tu:

Vrátenie tovaru a reklamácia

Máte nejaké otázky?

Infolinia:
00420 558 712 283
E-mail:
kontakt@kontakto.sk

Vrátenie, výmena a reklamácie v e-shope Kontakto.sk

14 dní na vrátenie | 365 dní na výmenu | 2 roky záruka
Bezplatné vrátenie do 14-TÍCH dní

Pri nákupe na kontakto.sk máte právo vrátiť tovar do 14 dní z akéhokoľvek dôvodu. Vrátenie objednaných produktov je zadarmo.

Ako využiť bezplatné vrátenie?

Kontaktujte nás na adrese: kontakt@kontakto.cz alebo zavolajte na tel. číslo: 558 712 283. Naši pracovníci Vám pošlú na adresu kuriéra, ktorý produkt vyzdvihne a doručí nám ho späť. Vrátené produkty musia byť nepoškodené a nesmú byť používané. Musia byť v pôvodnom stave. Podrobnejšie informácie o zásadach najdete v našich podmienkach. Priamo tam si môžete stiahnuť formulár na vrátenie produktu.

Bezplatná výmena v priebehu 365 dní

Ak sa vám po obdržaní tovaru zmení zrak, môžete ho vymeniť za iný počas 365 dní.

Ako využiť bezplatnú výmenu?
  • Kontaktujte nás na adrese: kontakt@kontakto.sk alebo zavolaním: 558 712 283.
  • Naši pracovníci Vám pošlú na adresu kuriéra, ktorý produkt vyzdvihne a doručí nám ho späť.
  • Vrátené produkty musia byť nepoškodené a nesmú byť používané. Musia byť v pôvodnom stave.
2 roky na reklamáciu

Ak ste dostali chybný tovar, môžete ho reklamovať. Tovar má dvojročnú záručnú dobu.

Ako možno reklamovať zlé šošovky?
  • Pošlite nám prosím chybné produkty spolu s formulárom pre reklamáciu, ktorý nájdete nižšie.
  • Pre posúdenie sťažnosti sú výrobky odoslané výrobcovi.
  • Reklamácie sú spracované do 30 dní.
  • Šošovky je potrebné zaslať späť v pôvodnom obale alebo v puzdre s roztokom na šošovky, aby sa zabránilo vysychaniu.
  • Pokiaľ bude reklamácia uznaná, nahradíme vám počet šošoviek, ktoré ste nám zaslali späť.
  • Výrobca môže požadovať o písomné potvrdenie vášho očného lekára, že by ste mali nosiť tieto špecifické šošovky.
  • V prípade nahlásenia zdravotných problémov po použití šošoviek môže výrobca požiadať o lekársku dokumentáciu.

Ďalšie informácie týkajúce sa reklamácií nájdete v našich podmienkach. Formulár reklamácie si môžete stiahnuť tu.


Zapíšte sa do newsletteru a získajte informácie o novinkách
Mobilná verzia
Chcete pokračovať?