Vrátenie, výmena a reklamácie v e-shope Kontakto.sk
14 dní na vrátenie | 365 dní na výmenu | 2 roky záruka
Nezabudnite, že vaše objednávky v obchode Kontakto.sk sú plne chránené z hľadiska vrátenia a reklamácie. Ak sú produkty, ktoré dostanete, chybné, máte právo na reklamáciu. Ak sa vaša chyba zraku zmení, môžete objednané šošovky vymeniť za šošovky zodpovedajúce vašej aktuálnej chybe. Navyše, do 14 dní od prijatia objednávky môžete zakúpené produkty vrátiť bez udania dôvodu a dostanete náhradu. Vďaka tomu si môžete byť istý, že pri nákupe u nás nič neriskujete a vždy dostanete produkt, ktorý splní vaše očakávania.
Pri nákupe v našem eshope máte 14 dní na vrátenie vami objednaných produktov bez udania dôvodu. Objednané okuliare môžete do 14 dní aj vymeniť. Vrátenie produktov je bezplatné.
Ako využiť možnosť bezplatného vrátenia tovaru?
- Kontaktujte nás mailem na: [email protected] alebo telefonicky: 00420 558 712 283.
- Tovar musí byť vrátený v stave, ktorý neznižuje jeho obchodnú hodnotu. Z dôvodu ochrany zdravia a hygieny by mal byť výrobok vrátený v pôvodnom uzavretom obale.
Bližšie informácie o vrátení tovaru nájdete v pravidlách predajne. Formulár na vrátenie si môžete stiahnuť tu.
Uviedli ste pri objednávaní šošoviek nesprávne parametre? Nebojte sa! Pri nákupe produktov na Kodano.sk si môžete svoje kontaktné šošovky bezplatne vymeniť za iné!
Podmienky, ktoré musia byť splnené, aby ste mohli využívať výhody bezplatnej výmeny šošovky:
- Šošovky by mali byť v obale, ktorý zaisťuje bezpečnú prepravu zásielky.
- Tovar nebol používaný, rozbalený a jeho obal nejaví známky poškodenia (nezmenila sa jeho obchodná hodnota).
- K zakúpenému tovaru je potrebné zaslať späť účtenku alebo faktúru.
Ako to vyzerá:
- Objednali ste si šošovky s nesprávnymi parametrami.
- Napíšte nám e-mail (alebo nás kontaktujte iným spôsobom) s vysvetlením situácie.
- Náš konzultant správu akceptuje a zabezpečí jej vyzdvihnutie kuriérom (na náklady Kodano.sk).
- Pošleme vám šošovky so správnymi parametrami.
Ak je produkt, ktorý ste dostali, chybný, môžete ho reklamovať, na všetky nami ponúkané produkty sa vzťahuje 24-mesačná záručná doba.
Ako reklamovať chybné šošovky?
- Chybné výrobky je potrebné vrátiť spolu s nižšie uvedeným reklamačným formulárom.
- Za účelom posúdenia reklamácie sú výrobky zaslané späť výrobcovi.
- Reklamácia sa posudzuje do 30 dní.
- Reklamované šošovky musia byť zaslané v blistri alebo nádobe s roztokom na šošovky, aby sa zabránilo ich vysychaniu.
- V prípade uznania reklamácie nám bude vymenený počet zaslaných šošoviek.
- Výrobca môže od vášho lekára vyžadovať písomné potvrdenie, že by ste mali nosiť konkrétny typ šošoviek.
- Pri hlásení zdravotných problémov si výrobca môže vyžiadať zdravotnú dokumentáciu.
Viac podrobností o reklamáciách nájdete v poriadkoch predajne. Reklamačný formulár si môžete stiahnuť tu.